The foreign language thread

Light-hearted discussions, forum games and anything that doesn't fit into the other forums.
Tech Corner - Firewalls, AV etc. - Report Bugs - Board Rules
User avatar
okrane
Round Table Hero
Round Table Hero
Posts: 1786
Joined: 01 Sep 2006
Location: Paris

Unread postby okrane » 16 Nov 2006, 22:05

Ma mir ca o cunosti... eu sincer inainte sa am oportunitatea sa plec nu prea stiam despre ea... dar ce-i drept in Franta e apreciata....eram in Poli Bucuresti inainte...

User avatar
Milla aka. the Slayer
Round Table Hero
Round Table Hero
Posts: 6274
Joined: 05 Apr 2006
Location: Where Luna is: in the jacket

Unread postby Milla aka. the Slayer » 16 Nov 2006, 22:57

Paulus1 wrote:Men hvis du møder på arbejde kl. 5, må du jo også få tidligt fri. Så det er slet ikke nogen god undskyldning for at forlade os...
selvom jeg godt nok må indrømme, at jeg er glad for det ikke er mig :D
Pfft! Hvis du ikke har prøvet det (og som rengøringshjælp, might I add), så vil jeg ikke høre noget vrøvl fra din side B-)
Desuden er det også lige det faktum, hvis jeg ikke nævnte det, at min computer ødelagde sin windows .dll-startupfil, brændte sammen og åh ja: succelfuldt sugede dræber-virus til sig i løbet af bare 2 dage.
Desuden er jeg syg, ergo jeg sover længere ;)

Hvordan går det med dig P-sveske? Får du spillet squash? :)
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins

User avatar
Paulus1
Archlich
Archlich
Posts: 1128
Joined: 06 Jan 2006
Location: Odense, Denmark

Unread postby Paulus1 » 16 Nov 2006, 23:04

Det er ellers flot klaret, at du kan nå at ødelægge så meget på din computer på så kort tid ;|

Og jeg ville aldrig, aldrig nogen sinde frivilligt tage et job, der indebærer, at jeg skulle møde midt om natten (fx kl. 5). Heldigvis er mit job meget flexibelt med hensyn til mødetider. I dag troppede jeg fx. op kl. 9.30 :D

Jeg prøver på at spille en gang om ugen, men min makker svigtede mig i denne uge, vat-armen sagde noget om, at han havde problemer med armen efter at have leget gør-det-selv mand derhjemme :disagree:

I næste uge skal jeg på kursus i Aalborg fra tirsdag aften til fredag eftermiddag - så der får jeg heller ikke spillet :(

User avatar
Milla aka. the Slayer
Round Table Hero
Round Table Hero
Posts: 6274
Joined: 05 Apr 2006
Location: Where Luna is: in the jacket

Unread postby Milla aka. the Slayer » 16 Nov 2006, 23:16

Jeg ødelagde ikke noget faktisk. Jeg var ved at reparere .dll-filen, da strømforsyningen pludselig besluttede ikke at virke og derfor sende alt for store mængder strøm ind i systemet :disagree:

Mht. job er det jo fint for dig, der har en uddannelse, men for os andre er det altså ikke altid lige nemt ;)

Jeg har ikke spillet i to uger nu og skulle have spillet i aften, men min bror sagde, at han ikke ville smittes af mig, så vi venter til jeg er rask...so much for family :disagree:

Ham, din makker, skal ud af vagten. Find dig en anden. Svæklinge-arme siger jeg dig. Du må kunne finde en bedre og mere pålidelig partner :)
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins

User avatar
Kalah
Retired Admin
Retired Admin
Posts: 20078
Joined: 24 Nov 2005

Unread postby Kalah » 16 Nov 2006, 23:41

Baldur's Gate ruler...

"Why must we emulate the ways of the dwarves folk by crawling around in these warrens?"

"Chaaaaarge!"

:D

User avatar
Gaidal Cain
Round Table Hero
Round Table Hero
Posts: 6972
Joined: 26 Nov 2005
Location: Solna

Unread postby Gaidal Cain » 17 Nov 2006, 07:35

"We're all doomed"...
You don't want to make enemies in Nuclear Engineering. -- T. Pratchett

User avatar
ThunderTitan
Perpetual Poster
Perpetual Poster
Posts: 23270
Joined: 06 Jan 2006
Location: Now/here
Contact:

Unread postby ThunderTitan » 17 Nov 2006, 11:10

Remind me again who was it that said "no english in this thread"?


Si voi doi ce naibi vb de scoala?! Mie-mi e de ajuns ca sunt acolo 4 zile pe sapt.
Disclaimer: May contain sarcasm!
I have never faked a sarcasm in my entire life. - ???
"With ABC deleting dynamite gags from cartoons, do you find that your children are using explosives less frequently?" — Mark LoPresti

Alt-0128: €

Image

User avatar
Milla aka. the Slayer
Round Table Hero
Round Table Hero
Posts: 6274
Joined: 05 Apr 2006
Location: Where Luna is: in the jacket

Unread postby Milla aka. the Slayer » 17 Nov 2006, 11:16

I think moderators have given themselves the privilege of being allowed to look past that rule TT ;) Which is disgraceful :disagree:
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins

User avatar
okrane
Round Table Hero
Round Table Hero
Posts: 1786
Joined: 01 Sep 2006
Location: Paris

Unread postby okrane » 17 Nov 2006, 12:06

4 zile... super tare... eu sunt 7/7... deci iti dai seama cum e.... oricum... trebuie sa incepem discutia de undeva si e o modalitate buna de a ne cunoaste mai bine... zic eu....

User avatar
ThunderTitan
Perpetual Poster
Perpetual Poster
Posts: 23270
Joined: 06 Jan 2006
Location: Now/here
Contact:

Unread postby ThunderTitan » 17 Nov 2006, 12:24

Milla aka. the Slayer wrote: Which is disgraceful :disagree:
I'll get the torches, you get the ppl rilled up. The revolution is starting.


Cred ca as lua-o razna 7/7. Si, faci ceva care sa-ti placa pacolo? Macar sa-i barfim pe profesori dc tot vb despre scoala.
Disclaimer: May contain sarcasm!
I have never faked a sarcasm in my entire life. - ???
"With ABC deleting dynamite gags from cartoons, do you find that your children are using explosives less frequently?" — Mark LoPresti

Alt-0128: €

Image

User avatar
Milla aka. the Slayer
Round Table Hero
Round Table Hero
Posts: 6274
Joined: 05 Apr 2006
Location: Where Luna is: in the jacket

Unread postby Milla aka. the Slayer » 17 Nov 2006, 12:28

Hehe :devious:

hvor er folk henne idag? ;|
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins

User avatar
Paulus1
Archlich
Archlich
Posts: 1128
Joined: 06 Jan 2006
Location: Odense, Denmark

Unread postby Paulus1 » 17 Nov 2006, 12:47

Nogle arbejder rent faktisk... andre går i skole. Det er jo ikke alle, der kan lægge derhjemme og slappe af ligesom dig ;)

Jeg kan da godt forstå din bror ikke gider blive smittet. Desuden, hvis du er for syg til arbejde, kan du vel heller ikke spille squash? ;|

Det er let nok for dig at sige, at jeg bare skal finde en anden makker. I praksis er det bare ikke så let, at finde en stabil makker omkring mit niveau.

User avatar
okrane
Round Table Hero
Round Table Hero
Posts: 1786
Joined: 01 Sep 2006
Location: Paris

Unread postby okrane » 17 Nov 2006, 12:51

Scoala in sine e solicitanta mai ales ca nu am numai materii care sa imi placa, sau care sa imi foloseasca de altfel... insa sunt multe activitati extrascolare care mi se par super misto... Si cred ca asta ne lipseste noua in facultatile noastre... chestii extra pe care studentii sa le faca impreuna. Adica de exemplu aici sunt competitii sportive, cursuri de dans, de karate, de gatit chiar(:p), degustari de vinuri... etc...

Profii sunt ok... dar sa vezi colegii frate..... apropos de barfa... mai barfitori ca astia de aici nu am vazut nicaieri... adica toate subiectele lor de vorba sunt barfe si cacaturi despre altii...

tu?
Last edited by okrane on 17 Nov 2006, 13:08, edited 1 time in total.

User avatar
Milla aka. the Slayer
Round Table Hero
Round Table Hero
Posts: 6274
Joined: 05 Apr 2006
Location: Where Luna is: in the jacket

Unread postby Milla aka. the Slayer » 17 Nov 2006, 13:04

Sandt nok, men jeg har arbejdet rimelig hårdt i mange dage nu, og kan desuden ikke gøre for, at jeg er syg. Men du dukkede da op :D
Noget dragede dig til at se på forummet ;)
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins

User avatar
ThunderTitan
Perpetual Poster
Perpetual Poster
Posts: 23270
Joined: 06 Jan 2006
Location: Now/here
Contact:

Unread postby ThunderTitan » 17 Nov 2006, 15:06

Materii care sa-ti foloseasca? Ce-s alea? ;)

Am avut profesori nebuni, care veneau la seminar in ultima juma de ora si vroiau sa predea tot, altii care se pare ca nu au invatat gramatica limbii romane, unii care au un talent sa te enerveze doar find in camera etc. Da cred ca se putea si mai rau.

Colegii nu se barfesc prea tare, desi mai au niste opinii dastea despre altii. Nush ce draq le pasa ca x-ulescu vrea sa se dea bine pe langa profu, sau d c cred ca mie imi pasa.
Disclaimer: May contain sarcasm!
I have never faked a sarcasm in my entire life. - ???
"With ABC deleting dynamite gags from cartoons, do you find that your children are using explosives less frequently?" — Mark LoPresti

Alt-0128: €

Image

User avatar
Paulus1
Archlich
Archlich
Posts: 1128
Joined: 06 Jan 2006
Location: Odense, Denmark

Unread postby Paulus1 » 17 Nov 2006, 16:43

Milla aka. the Slayer wrote: Noget dragede dig til at se på forummet ;)
Kedeligt arbejde ;)

Hvad fejler du? Mit gæt er en allergisk reaktion overfor fysisk arbejde :devious:

User avatar
Milla aka. the Slayer
Round Table Hero
Round Table Hero
Posts: 6274
Joined: 05 Apr 2006
Location: Where Luna is: in the jacket

Unread postby Milla aka. the Slayer » 17 Nov 2006, 17:50

Whatever :hoo:

Jeg elsker fysisk arbejde faktisk. Jeg har bare gigantisk omfattende influenza :ill: Træls..
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins

User avatar
Kalah
Retired Admin
Retired Admin
Posts: 20078
Joined: 24 Nov 2005

Unread postby Kalah » 17 Nov 2006, 18:30

Jeg var på jobb, og har vært og sett på et nytt sted å bo. Nå er Ethric på besøk, vi skal se Babylon5 bare vi får lekt litt med hunden og spist litt mat først.

User avatar
Milla aka. the Slayer
Round Table Hero
Round Table Hero
Posts: 6274
Joined: 05 Apr 2006
Location: Where Luna is: in the jacket

Unread postby Milla aka. the Slayer » 17 Nov 2006, 18:46

Ih, det lyder virkelig hyggeligt :-D
Hvordan var det sted, du kiggede på? :)
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins

User avatar
Kalah
Retired Admin
Retired Admin
Posts: 20078
Joined: 24 Nov 2005

Unread postby Kalah » 17 Nov 2006, 22:16

Vel, det var stort (60 kvm.), men langt fra byen (20km). Altså må jeg ha bil. Det får jeg snart, men ikke enda... Det var også umøblert, så jeg må kjøpe både ny seng og sofa og stoler og bord... I tillegg til en ny komfyr. Men bortsett fra alt dette, så det greit ut. Én viktig ting på slutten, det var ikke kabel-TV, og hva skal man med en 32" TV om ikke man har kabel-TV? Det var heller ikke internett-tilgang der, og det må jeg nok ha...


Return to “Campfire”

Who is online

Users browsing this forum: Semrush [Bot] and 9 guests