The foreign language thread

Light-hearted discussions, forum games and anything that doesn't fit into the other forums.
Tech Corner - Firewalls, AV etc. - Report Bugs - Board Rules
User avatar
Milla aka. the Slayer
Round Table Hero
Round Table Hero
Posts: 6274
Joined: 05 Apr 2006
Location: Where Luna is: in the jacket

Unread postby Milla aka. the Slayer » 15 Jun 2006, 13:40

Paulus1 wrote:
Milla aka. the Slayer wrote: For jeg har fødselsdag i næste uge.. :D
Det har vi efterhånden hørt et par gange eller fem ;|
Har du fået instrueret familien til at købe Heroes til dig?
Jeg har kun sagt det en gang før :| Og hvad er der desuden galt i at glæde sig lidt, surmule? Man blir kun 20 en gang jo..
Min mor har allerede købt H5 til mig. Det er to uger siden nu :D
Paulus1 wrote:Det ser ud til at vores kære mods, godt kan lide at hænge sig i de små mærkelige ord, du går og bruger en gang imellem... især hvis det lyder som om det vedrører de ædlere dele :devious:
Hehe ja. Jeg hader det udtryk "de ædlere dele"...føj. Det er sådan noget mine forældre ville sige...det lyder virkelig klamt :vomit:
Mods'ne må hænge dem selv lige så meget de vil :devious:
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins

User avatar
V3N0M
Peasant
Peasant
Posts: 53
Joined: 14 Mar 2006

Unread postby V3N0M » 15 Jun 2006, 14:13

Yo mai am un an. Shi imi va fi dor de colegi shi niste profi cred, mi-e dor shi d aia din primara shi gimnaziu.
A wise man once said 'Don't share your wisdom with anyone'.

User avatar
Paulus1
Archlich
Archlich
Posts: 1128
Joined: 06 Jan 2006
Location: Odense, Denmark

Unread postby Paulus1 » 15 Jun 2006, 17:17

Milla aka. the Slayer wrote: Jeg har kun sagt det en gang før :| Og hvad er der desuden galt i at glæde sig lidt, surmule? Man blir kun 20 en gang jo..
Min mor har allerede købt H5 til mig. Det er to uger siden nu :D
Hvordan ved du hvad hun har købt?? :|
Milla aka. the Slayer wrote: Hehe ja. Jeg hader det udtryk "de ædlere dele"...føj. Det er sådan noget mine forældre ville sige...det lyder virkelig klamt :vomit:

Jeg er jo også gammel, så måske er det derfor :D
og hvad skulle jeg ellers kalde det... hvis jeg skrev andet ville vi blive censureret ;|

User avatar
Ethric
Round Table Hero
Round Table Hero
Posts: 4583
Joined: 27 Nov 2005

Unread postby Ethric » 15 Jun 2006, 17:19

Du virker overmåte redd for å pådra deg moderatorers misnøye... godt, godt :devious:
Who the hell locks these things?
- Duke

User avatar
ThunderTitan
Perpetual Poster
Perpetual Poster
Posts: 23270
Joined: 06 Jan 2006
Location: Now/here
Contact:

Unread postby ThunderTitan » 15 Jun 2006, 18:17

theLuckyDragon wrote: Bineînţeles. Nu ştiu la tine cum a funcţionat, dar mie să-mi fie dor de liceu, de colegi, de profesori (de unii, cel puţin).
A, stai ca te duci in alt oras la facultate.
Cea mai stupida faza la balul de sfarsit de a 12-a la mine a fost cand plecam se imbatasera aia pe acolo si incepusera sa planga ca nu o sa se mai vada dupa ce se termina anul. Parca ar fi plecat in alta tara sau ceva.
Disclaimer: May contain sarcasm!
I have never faked a sarcasm in my entire life. - ???
"With ABC deleting dynamite gags from cartoons, do you find that your children are using explosives less frequently?" — Mark LoPresti

Alt-0128: €

Image

User avatar
V3N0M
Peasant
Peasant
Posts: 53
Joined: 14 Mar 2006

Unread postby V3N0M » 15 Jun 2006, 18:41

Oricum multi din clasa probabil se vor duce in acelasi oras ca si tine si daca chiar sunteti prieteni puteti oricand vorbi la telefon sau prin mess.
A wise man once said 'Don't share your wisdom with anyone'.

User avatar
theLuckyDragon
Round Table Knight
Round Table Knight
Posts: 4883
Joined: 06 Jan 2006

Unread postby theLuckyDragon » 15 Jun 2006, 18:48

Da, dar nu va fi niciodată la fel... Mie mi-a plăcut liceul mai ales pt faptul că acolo ne adunam toţi, în fiecare zi, de voie, de nevoie...
"Not all those who wander are lost." -- JRRT

User avatar
ThunderTitan
Perpetual Poster
Perpetual Poster
Posts: 23270
Joined: 06 Jan 2006
Location: Now/here
Contact:

Unread postby ThunderTitan » 15 Jun 2006, 18:49

Nu domne, daca nu poti veni la scoala pe la 9 sa te intalnesti si sa stai pacolo pana la 12 cand incep orele ca sa pleci la terasa, atunci nu o sa te mai vezi niciodata cu prietenii tai care stau la juma de ora de tine.
Disclaimer: May contain sarcasm!
I have never faked a sarcasm in my entire life. - ???
"With ABC deleting dynamite gags from cartoons, do you find that your children are using explosives less frequently?" — Mark LoPresti

Alt-0128: €

Image

User avatar
Milla aka. the Slayer
Round Table Hero
Round Table Hero
Posts: 6274
Joined: 05 Apr 2006
Location: Where Luna is: in the jacket

Unread postby Milla aka. the Slayer » 15 Jun 2006, 22:10

Paulus1 wrote: Hvordan ved du hvad hun har købt?? :|
Hun købte det for et par uger siden, da hun alligevel var inde i byen, og jeg har spillet det. Hun købte det ikke som fødselsdagsgave ;) Det var bare for at være flink, hun gjorde det..
Paulus1 wrote:Jeg er jo også gammel, så måske er det derfor :D
og hvad skulle jeg ellers kalde det... hvis jeg skrev andet ville vi blive censureret ;|
Underlivet fx eller kønsdelene...der er mange gode muligheder :) Måske er du gammel ;| Nah...min søster er 27, og hun er bestemt ikke gammel ;)
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins

User avatar
Paulus1
Archlich
Archlich
Posts: 1128
Joined: 06 Jan 2006
Location: Odense, Denmark

Unread postby Paulus1 » 15 Jun 2006, 23:37

Hvad spiller du så for tiden, Heroes IV eller V??
eller ingen af delene fordi du har for travlt med at tage sol og "berige" forummet her ;)

User avatar
Ethric
Round Table Hero
Round Table Hero
Posts: 4583
Joined: 27 Nov 2005

Unread postby Ethric » 16 Jun 2006, 07:05

Hah, dere maser om sensur og hva er det som egentlig skjer? Milla sensurerer seg selv, og fjerner bildet av seg selv.

Og Paulus, ikke gjem deg frykt for sensur; du er bare en blyg gammel mann som ville rødme hvis du tok grove ord i din munn :tonguehands:
Who the hell locks these things?
- Duke

User avatar
Milla aka. the Slayer
Round Table Hero
Round Table Hero
Posts: 6274
Joined: 05 Apr 2006
Location: Where Luna is: in the jacket

Unread postby Milla aka. the Slayer » 16 Jun 2006, 10:51

Paulus1 wrote:Hvad spiller du så for tiden, Heroes IV eller V??
eller ingen af delene fordi du har for travlt med at tage sol og "berige" forummet her ;)
Ingen af delene, for jeg render rundt og køber gaver og blomster osv til alle dem af mine venner, der blir studenter :snore: Men jeg skal snart igang igen...og indtil da vil jeg tage sol :proudirule:

@Ethric: Vi kan sagtens begynde at styre i den helt anden retning. Du siger bare til :hoo:
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins

User avatar
Ethric
Round Table Hero
Round Table Hero
Posts: 4583
Joined: 27 Nov 2005

Unread postby Ethric » 16 Jun 2006, 11:04

Jeg overlater til dere å anvende deres eget skjønn ;)

Blir det for galt får man heller ta frem :stop:
Who the hell locks these things?
- Duke

User avatar
Milla aka. the Slayer
Round Table Hero
Round Table Hero
Posts: 6274
Joined: 05 Apr 2006
Location: Where Luna is: in the jacket

Unread postby Milla aka. the Slayer » 16 Jun 2006, 11:06

Hehe...man sætter selv grænsen... :devious: :devil:
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins

User avatar
blacktrance
Blood Fury
Blood Fury
Posts: 490
Joined: 06 Jan 2006
Location: Not here

Unread postby blacktrance » 16 Jun 2006, 15:16

Yesli vi budete razgavarivat' na neponatnih yezekah, tagda ya tozhe budu eta delat'.

User avatar
Paulus1
Archlich
Archlich
Posts: 1128
Joined: 06 Jan 2006
Location: Odense, Denmark

Unread postby Paulus1 » 17 Jun 2006, 19:24

Milla aka. the Slayer wrote: Ingen af delene, for jeg render rundt og køber gaver og blomster osv til alle dem af mine venner, der blir studenter :snore: Men jeg skal snart igang igen...og indtil da vil jeg tage sol :proudirule:
Det ser nu mest ud til, at du køber gaver til dig selv ;| (så lige i Photo thread).

Det er utroligt så meget denne tråd går i stå, når vi danskere ikke er i nærheden...

User avatar
Milla aka. the Slayer
Round Table Hero
Round Table Hero
Posts: 6274
Joined: 05 Apr 2006
Location: Where Luna is: in the jacket

Unread postby Milla aka. the Slayer » 17 Jun 2006, 19:52

Man skal huske at købe gaver til sig selv også..(faktisk købte jeg også et par øreringe, der matchede til ringen :shh: :x )

Ja, vi danskere holder ligesom gang i det hele :proudirule: Jeg frygtede da også tidligere, at denne tråd ville falde hen i glemslen, fordi der ikke skete noget hele eftermiddagen :disagree:
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins

User avatar
Cunning Death
Pixie
Pixie
Posts: 121
Joined: 12 Jun 2006
Location: Hungary

Unread postby Cunning Death » 17 Jun 2006, 19:55

üdvözlet Magyarországról minden Heroes rajongónak! meg a külföldieknek is, csak ők nem értik
warning! there might be documented features in Heroes V
Water Polo European Championships Hajrá magyarok!

User avatar
Paulus1
Archlich
Archlich
Posts: 1128
Joined: 06 Jan 2006
Location: Odense, Denmark

Unread postby Paulus1 » 17 Jun 2006, 21:11

Lader du op til din fødselsdag eller hvad?? ;)

Jeg er blevet lidt ustabil efter familien er kommet hjem igen, men jeg skal nok hjælpe dig med at spamme... eh, holde tråden i live :D

User avatar
Milla aka. the Slayer
Round Table Hero
Round Table Hero
Posts: 6274
Joined: 05 Apr 2006
Location: Where Luna is: in the jacket

Unread postby Milla aka. the Slayer » 17 Jun 2006, 21:22

Hehe..ja..øhh..lader op :x Ja..øhh..

Det er da bare godt, at de er hjemme :) Har jeg forresten nogensinde fået spurgt, hvad jeres knægt hed? ;| Jeg kan aldrig huske, om jeg har spurgt.. 8|
Men det er godt, at du er kommet for at hjælpe med...øhm..det totale trådherredømme :D
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins


Return to “Campfire”

Who is online

Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 7 guests