The foreign language thread

Light-hearted discussions, forum games and anything that doesn't fit into the other forums.
Tech Corner - Firewalls, AV etc. - Report Bugs - Board Rules
User avatar
theLuckyDragon
Round Table Knight
Round Table Knight
Posts: 4883
Joined: 06 Jan 2006

Unread postby theLuckyDragon » 11 Jun 2006, 18:45

Era despre un "villain" nemaipomenit cu numele de "Magnificent Rock", şi DD era all over him, mare fan şi alea alea. MR vroia să aducă Luna mai aproape de Pămând ca să schimbe mareea şi să facă planeta mai albastră, pt că era culoarea lui preferată. Până la urmă Cadetul şi Marvin foiled his plans şi toţi au trăit fericiţi până la adânci bătrâneţi...

de acolo, filmul va continua din azilul de bătrâni.

@Pallas Athene
I just love giving detailed explanations! :)
Cu = with
ce = what
era = was (3rd person singular)
"Not all those who wander are lost." -- JRRT

User avatar
ThunderTitan
Perpetual Poster
Perpetual Poster
Posts: 23270
Joined: 06 Jan 2006
Location: Now/here
Contact:

Unread postby ThunderTitan » 11 Jun 2006, 18:50

Nu-l cunosc. Si daca mica noastra zeita a razboiului intelege ceva din explicatia aia io-s popa.
Disclaimer: May contain sarcasm!
I have never faked a sarcasm in my entire life. - ???
"With ABC deleting dynamite gags from cartoons, do you find that your children are using explosives less frequently?" — Mark LoPresti

Alt-0128: €

Image

User avatar
Ethric
Round Table Hero
Round Table Hero
Posts: 4583
Joined: 27 Nov 2005

Unread postby Ethric » 11 Jun 2006, 19:29

Milla aka. the Slayer wrote:[
Ak, ja den dejlige sol er endelig nået til Danmark. Hvordan er det hos dig? Regner det? :oex:
Det har regnet i en uke, nå er det bare overskyet.

Men jeg liker ikke sol, jeg blir faktisk i godt humør når det regner og liker best å være ute da :)
Who the hell locks these things?
- Duke

User avatar
Milla aka. the Slayer
Round Table Hero
Round Table Hero
Posts: 6274
Joined: 05 Apr 2006
Location: Where Luna is: in the jacket

Unread postby Milla aka. the Slayer » 11 Jun 2006, 21:09

Ethric wrote:Det har regnet i en uke, nå er det bare overskyet.

Men jeg liker ikke sol, jeg blir faktisk i godt humør når det regner og liker best å være ute da :)
"I'm only happen when it rains"?, "Livin' la Vida Loca"?...he he..regn kan være en skøn ting, når luften er blevet for tung, men det lyder lidt spøjst, at du bedst kan lide at være ude, når det regner :| Det er jo ikke vildt fedt at blive våd jo. Eller hvad? ;)
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins

User avatar
Paulus1
Archlich
Archlich
Posts: 1128
Joined: 06 Jan 2006
Location: Odense, Denmark

Unread postby Paulus1 » 11 Jun 2006, 21:20

Tja, det er vist mest et temperemantsspørgsmål hvilket vejr man foretrækker. Jeg kan på mange måder bedre lide vinter end sommer.

Øv, der er ikke mere sport i fjernsynet nu :cry:

User avatar
Kalah
Retired Admin
Retired Admin
Posts: 20078
Joined: 24 Nov 2005

Unread postby Kalah » 11 Jun 2006, 21:22

Han er bare en liten gremlin som ikke liker "bright light" - du skal se hva han har gjort med gardinene... :D

Været er sånn at det er like før det regner, men det ser ikke ut til å komme noe særlig. Jeg får vaske litt tøy og henge det ut, da begynner det nok å regne..
In War: Resolution, In Defeat: Defiance, In Victory: Magnanimity, In Peace: Goodwill.

User avatar
Milla aka. the Slayer
Round Table Hero
Round Table Hero
Posts: 6274
Joined: 05 Apr 2006
Location: Where Luna is: in the jacket

Unread postby Milla aka. the Slayer » 11 Jun 2006, 21:24

Jeg kan godt se idéen i bedre at kunne lide vinter, men det er altså bare en besværlig årstid. Der er for meget sne, for meget modvind, og man skal have alt for meget tøj på for at kunne holde varmen :disagree:

Lækkert...slut for idag med det dumme sport :sweat: Jeg har ikke set fjerner i dagevis, så jeg tror, der er støv på fjernbetjeningen 8| Heldigvis kommer rengøringsdamen tirsdag :D :devious:
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins

User avatar
Paulus1
Archlich
Archlich
Posts: 1128
Joined: 06 Jan 2006
Location: Odense, Denmark

Unread postby Paulus1 » 11 Jun 2006, 21:32

For meget sne?? Der er normalt 1 uges tid med sne her 8|

Men sporten starter helt forfra i morgen, med to nye kampe... og sådan fortsætter det de næste 3 uger :devious:

Kan du ikke sende rengøringsdamen over til mig også... :beg:

User avatar
Ethric
Round Table Hero
Round Table Hero
Posts: 4583
Joined: 27 Nov 2005

Unread postby Ethric » 12 Jun 2006, 02:22

Milla aka. the Slayer wrote:, men det lyder lidt spøjst, at du bedst kan lide at være ude, når det regner :| Det er jo ikke vildt fedt at blive våd jo. Eller hvad? ;)
Så lenge det går an å gå inn igjen så gjør det ingenting, jeg tar ikke skade av vann :) Det er klart, hvis man hadde vært bundet til et tre midt ute i skogen eller noe sånt hadde det vært greit med oppholdsvær, men det skjer ikke så ofte.
Who the hell locks these things?
- Duke

User avatar
Kalah
Retired Admin
Retired Admin
Posts: 20078
Joined: 24 Nov 2005

Unread postby Kalah » 12 Jun 2006, 02:47

... uheldigvis...? :D Det er vel å foretrekke å være bundet fast til andre ting.

For something completely different: fikk ikke sove, eksamen om ni timer og vet &¤#%"# ikke hva jeg skal finne på for å få blund på øynene. Noen tips? Som ikke involverer raske slag mot hoderegionen eller bruk av harde rusmidler?
In War: Resolution, In Defeat: Defiance, In Victory: Magnanimity, In Peace: Goodwill.

User avatar
Ethric
Round Table Hero
Round Table Hero
Posts: 4583
Joined: 27 Nov 2005

Unread postby Ethric » 12 Jun 2006, 03:00

Ikke stort. Prøv hardere :)

... er sulten nå, må være tid for frokost.
Who the hell locks these things?
- Duke

User avatar
Kalah
Retired Admin
Retired Admin
Posts: 20078
Joined: 24 Nov 2005

Unread postby Kalah » 12 Jun 2006, 13:06

Fikk sove til slutt. Gikk bra på eksamen, bare én igjen nå - på torsdag.
In War: Resolution, In Defeat: Defiance, In Victory: Magnanimity, In Peace: Goodwill.

User avatar
Gaidal Cain
Round Table Hero
Round Table Hero
Posts: 6972
Joined: 26 Nov 2005
Location: Solna

Unread postby Gaidal Cain » 12 Jun 2006, 15:18

Min sista var tisdag för två veckor sen. :devious:
You don't want to make enemies in Nuclear Engineering. -- T. Pratchett

User avatar
Kalah
Retired Admin
Retired Admin
Posts: 20078
Joined: 24 Nov 2005

Unread postby Kalah » 12 Jun 2006, 15:23

Vi trenger en "strangle" smiley... ;)
In War: Resolution, In Defeat: Defiance, In Victory: Magnanimity, In Peace: Goodwill.

User avatar
Fly
Leprechaun
Leprechaun
Posts: 20
Joined: 12 Jun 2006
Location: Russia - Krasnoyarsk
Contact:

))))

Unread postby Fly » 12 Jun 2006, 15:43

I've never read english, like this! I'm from Russia! :-D :D :hoo:
I also can:

Âîò îí íàø ðîäèìûé ðóññêèé ÿçûê! À âû òàê ìîã¸òå, à?

User avatar
Gaidal Cain
Round Table Hero
Round Table Hero
Posts: 6972
Joined: 26 Nov 2005
Location: Solna

Unread postby Gaidal Cain » 12 Jun 2006, 15:47

Tja, sen var jag tvungen att spendera en vecka på labrapporter och inlämningsuupgifter, så jag har bara vairt ledig i en vecka. Ganska lagom till VM...
You don't want to make enemies in Nuclear Engineering. -- T. Pratchett

User avatar
Milla aka. the Slayer
Round Table Hero
Round Table Hero
Posts: 6274
Joined: 05 Apr 2006
Location: Where Luna is: in the jacket

Unread postby Milla aka. the Slayer » 12 Jun 2006, 16:00

Paulus1 wrote:For meget sne?? Der er normalt 1 uges tid med sne her 8|
1 uge? Du lever vist i en heftig fantasiverden, min ven :| Der var to måneder og 1 uge med sne i år, og sådan er det da tit her :(
Paulus1 wrote:Kan du ikke sende rengøringsdamen over til mig også... :beg:
Hvis du har penge, så må du få, men har du ingen, så må du gå :D
Hun er god, men hun snakker omtrent så meget som mig...måske lidt mer ;|
Ethric wrote:bundet til et tre midt ute i skogen eller noe sånt hadde det vært greit med oppholdsvær, men det skjer ikke så ofte.
Det sker da ofte for mig :devious: Jeg troede det var en helt naturlig del af livet.. 8|
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins

User avatar
Paulus1
Archlich
Archlich
Posts: 1128
Joined: 06 Jan 2006
Location: Odense, Denmark

Unread postby Paulus1 » 12 Jun 2006, 16:31

Okay, sidste vinter var lidt bedre end normalt.. vi havde vel en 3 uger med sne i alt :) .... du skal bare overdrive det helt vildt :|

Godt at kvinder er gode til at multi-taske, ellers ville hun da aldrig få gjort noget som helst rent ;|

User avatar
Milla aka. the Slayer
Round Table Hero
Round Table Hero
Posts: 6274
Joined: 05 Apr 2006
Location: Where Luna is: in the jacket

Unread postby Milla aka. the Slayer » 12 Jun 2006, 16:37

Jeg overdriver ikke: der lå sne lige fra juleaften og to måneder frem :( Og det meste af tiden sneede det også. Du må være ved at blive gammel og glemsom :devious: :devil:
Hun gør rent på to timer og ti minutter, mens hun snakker løs. Det gælder om at være ude, når hun kommer... :scared:
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins

User avatar
Paulus1
Archlich
Archlich
Posts: 1128
Joined: 06 Jan 2006
Location: Odense, Denmark

Unread postby Paulus1 » 12 Jun 2006, 16:44

Du overdriver helt vildt... normalt har vi næsten ingen sne her, og bare fordi der kom en lille smule en gang imellem i vinters, gør du det pludselig til, at der bare var sne hele tiden. Og jeg husker udmærket... så gammel er jeg altså heller ikke :tonguehands:

Det er egentligt mærkeligt nok - ifølge dig, så snakker alle du kommer i nærheden af utroligt meget?? ;|


Return to “Campfire”

Who is online

Users browsing this forum: Ahrefs [Bot], Semrush [Bot] and 15 guests