The foreign language thread

Light-hearted discussions, forum games and anything that doesn't fit into the other forums.
Tech Corner - Firewalls, AV etc. - Report Bugs - Board Rules
User avatar
kitcat0
Scout
Scout
Posts: 182
Joined: 12 Jan 2006
Location: estonian in Denmark

Unread postby kitcat0 » 07 Jun 2006, 18:34

Milla aka. the Slayer wrote:Hehe...du har fat i den forkerte ende fister :| Jeg holder med din kone...sådan er det bare :D Selvom jeg ikke ved, hvad det er jeg holder med..
Dygtig pige :) Vi kvinder skal holde sammen. Og han er utrolig staedig.

User avatar
Milla aka. the Slayer
Round Table Hero
Round Table Hero
Posts: 6274
Joined: 05 Apr 2006
Location: Where Luna is: in the jacket

Unread postby Milla aka. the Slayer » 07 Jun 2006, 18:39

Hehe...kvinder styrer. Lær det! Jeg får Pernille til at hoppe med på den vogn senere. Så kan vi overtage forummet og blive verdensherskere B-)
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins

User avatar
Pallas Athene
Peasant
Peasant
Posts: 55
Joined: 21 Apr 2006
Location: On the top of a mountain

Unread postby Pallas Athene » 07 Jun 2006, 18:42

ja I piger har fået fat i noget...! kvinder styrer alt, mænd vil altid være os underlegne... :devious:

User avatar
Paulus1
Archlich
Archlich
Posts: 1128
Joined: 06 Jan 2006
Location: Odense, Denmark

Unread postby Paulus1 » 07 Jun 2006, 18:42

Milla aka. the Slayer wrote:Hehe...kvinder styrer. Lær det! Jeg får Pernille til at hoppe med på den vogn senere. Så kan vi overtage forummet og blive verdensherskere B-)
Så må du finde en anden til at hjælpe dig med at holde serberne og rumænerne udenfor :disagree:

User avatar
Pallas Athene
Peasant
Peasant
Posts: 55
Joined: 21 Apr 2006
Location: On the top of a mountain

Unread postby Pallas Athene » 07 Jun 2006, 18:47

det har hun allerede gjort, hvorfor tror du jeg er her :devious:

User avatar
theLuckyDragon
Round Table Knight
Round Table Knight
Posts: 4883
Joined: 06 Jan 2006

Unread postby theLuckyDragon » 07 Jun 2006, 20:02

ThunderTitan wrote:Nu e ca si cum ar putea sa vb acasa la ei, nu.... :disagree:
Ai dreptate. Şi cred că undeva mai sus ne bârfeau... Aşa nu-mi place când fac asta! E un reflex, să ştii, când creşti într-un oraş în care se vorbesc două limbi.
"Not all those who wander are lost." -- JRRT

User avatar
ThunderTitan
Perpetual Poster
Perpetual Poster
Posts: 23270
Joined: 06 Jan 2006
Location: Now/here
Contact:

Unread postby ThunderTitan » 07 Jun 2006, 20:21

theLuckyDragon wrote: Ai dreptate. Şi cred că undeva mai sus ne bârfeau... Aşa nu-mi place când fac asta!
Mda.... oameni care barfesc pe altii nu ne plac... :devious:


Macar probabil intelegem ce zic ei mai bine decat ei inteleg ce zicem noi.
Disclaimer: May contain sarcasm!
I have never faked a sarcasm in my entire life. - ???
"With ABC deleting dynamite gags from cartoons, do you find that your children are using explosives less frequently?" — Mark LoPresti

Alt-0128: €

Image

User avatar
theLuckyDragon
Round Table Knight
Round Table Knight
Posts: 4883
Joined: 06 Jan 2006

Unread postby theLuckyDragon » 07 Jun 2006, 20:23

Aşa e :D
Limba lor e ca engleza, da' româna nu-i ca nimic (mă rog, nu mult). :canthearu: :cantsee: :victory:
"Not all those who wander are lost." -- JRRT

User avatar
Paulus1
Archlich
Archlich
Posts: 1128
Joined: 06 Jan 2006
Location: Odense, Denmark

Unread postby Paulus1 » 07 Jun 2006, 22:36

Pallas Athene wrote:det har hun allerede gjort, hvorfor tror du jeg er her :devious:
Det ser godt nok ikke ud til, at du klarer jobbet særlig godt...
der skal vist professionelle til :devious:

User avatar
Milla aka. the Slayer
Round Table Hero
Round Table Hero
Posts: 6274
Joined: 05 Apr 2006
Location: Where Luna is: in the jacket

Unread postby Milla aka. the Slayer » 07 Jun 2006, 22:39

Paulus1 wrote:
Pallas Athene wrote:det har hun allerede gjort, hvorfor tror du jeg er her :devious:
Det ser godt nok ikke ud til, at du klarer jobbet særlig godt...
der skal vist professionelle til :devious:
Psst! Paulus: jeg vil hellere skrive med dig, for jeg ved alt, hvad hun kunne finde på at skrive. Jeg er trods alt sammen med hende hver dag ;)
desuden skriver hun fra min computer, for hun har ikke internet selv. Hun får lov at poste lidt, når jeg laver noget andet

Hvordan har foden det? :)
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins

User avatar
Paulus1
Archlich
Archlich
Posts: 1128
Joined: 06 Jan 2006
Location: Odense, Denmark

Unread postby Paulus1 » 07 Jun 2006, 22:47

Hver eneste dag?? 8|
Hvordan gik din squash kamp forresten?

Min fod har det lidt bedre. Jeg kan nogenlunde støtte på den nu, uden det gør alt for ondt... så jeg er helt klar til min tenniskamp i morgen :D

User avatar
Milla aka. the Slayer
Round Table Hero
Round Table Hero
Posts: 6274
Joined: 05 Apr 2006
Location: Where Luna is: in the jacket

Unread postby Milla aka. the Slayer » 07 Jun 2006, 22:52

Ja, næsten hver dag. Det er noget værre noget, men vi har det altid så hyggeligt, at vi ikke kan lade være :)

Kampen gik godt, og min bror syns, jeg skal til at lære reglerne ordentligt nu. Han syns også, at jeg er blevet relativt god ret hurtigt, så det er jo fedt nok. Jeg har faktisk en meget kedelig forklaring på, hvorfor jeg tøver med at løbe efter næsten unåelige bolde. Vil du høre? :oex:

Jeg tror ikke tennis er en god idé...prøv med noget blidere. Såsom skak :D
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins

User avatar
Paulus1
Archlich
Archlich
Posts: 1128
Joined: 06 Jan 2006
Location: Odense, Denmark

Unread postby Paulus1 » 07 Jun 2006, 22:57

Milla aka. the Slayer wrote:Jeg har faktisk en meget kedelig forklaring på, hvorfor jeg tøver med at løbe efter næsten unåelige bolde. Vil du høre?
Det må være en kombination af trangen til at ævle og hukommelsen, der er hullet som en si - du har allerede fortalt det :devious:
Milla aka. the Slayer wrote:Jeg tror ikke tennis er en god idé...prøv med noget blidere. Såsom skak :D

Det er sådan set ikke et spørgsmål om det er klogt... men om anklen kan holde til at stå på en tennisbane i 45 min. Desuden har jeg haft aftalen i en uges tid, og jeg har ikke lyst til at aflyse den, hvis jeg kan spille bare rimeligt.

Hvordan kan det forresten lade sig gøre, at der findes en i Danmark, der ikke har internet derhjemme? :|

User avatar
Milla aka. the Slayer
Round Table Hero
Round Table Hero
Posts: 6274
Joined: 05 Apr 2006
Location: Where Luna is: in the jacket

Unread postby Milla aka. the Slayer » 07 Jun 2006, 23:04

Neeejj...dumme Paulus. Det er faktisk fordi jeg altid har været så dårlig til sport, og specielt holdsport, så har folk altid bedt mig om, at stille mig i et hjørne af banen og ikke bevæge mig overhovedet (jeg ødelagde som regel spillet for mit hold, hvis jeg forsøgte at hjælpe). Så jeg er lissom vandt til ikke at skulle lave noget i sport... :(

Helt seriøst, så skulle du lade være med at spille. Du gør bare det hele værre, og så skal du vente tre uger i stedet for en til to på, at foden blir rask ;)

Pernille er uciviliseret :devious:
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins

User avatar
Paulus1
Archlich
Archlich
Posts: 1128
Joined: 06 Jan 2006
Location: Odense, Denmark

Unread postby Paulus1 » 07 Jun 2006, 23:10

Okay, det er måske heller ikke den sjoveste melding at få... men det er bare en dårlig undskyldning for at være doven nu :tongue:

Helt seriøst, så er jeg fuldstændig godt klar over det selv - men er samtidig ligeglad. Hvis jeg kan støtte på foden i morgen, så spiller jeg tennis - og græder i morgen aften over, hvor ondt det gør :D

Du er godt klar over, at hun læser det her i morgen, ik'? - hvis du altså giver hende lov :devious:

User avatar
Milla aka. the Slayer
Round Table Hero
Round Table Hero
Posts: 6274
Joined: 05 Apr 2006
Location: Where Luna is: in the jacket

Unread postby Milla aka. the Slayer » 07 Jun 2006, 23:17

Nej, folk var egentlig ret onde dengang, men jeg ødelagde det også virkelig meget for dem...jeg var boldspasser :( Jeg er ikke doven nu. Jeg har bare altid været genert, og ikke haft lyst til at tonse derudaf som en anden amazone :rolleyes: Store Berta tværs over banen..nej tak.

Til det næste du skrev: Stakkels Kittewittewit. Jeg græder med dig Kit :hug: Og med mig selv, for så skal jeg også høre på det :disagree:

Pernille får ikke lov at komme her i morgen. Hun er ved at læse til eksamen, og jeg er den irriterende mor, der holder hende til ilden ved at sige, at hun skal læse mindst 70 sider om dagen, før hun må komme her :devious:
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins

User avatar
Paulus1
Archlich
Archlich
Posts: 1128
Joined: 06 Jan 2006
Location: Odense, Denmark

Unread postby Paulus1 » 07 Jun 2006, 23:22

Det er ikke et spørgsmål om at være genert, men derimod at gå virkeligt højt op i sporten, så du slet ikke kan lade være... ulempen ved det, er at man får skader af det ;)

Der er slet ikke nogen stakkels Kit, for hun tager på besøg hos bedstemor, hvor jeg ikke kan ringe til hende... så du bliver den eneste der får æren af at høre på det :devious:

70 sider - du er en hård tøs 8|

User avatar
Milla aka. the Slayer
Round Table Hero
Round Table Hero
Posts: 6274
Joined: 05 Apr 2006
Location: Where Luna is: in the jacket

Unread postby Milla aka. the Slayer » 07 Jun 2006, 23:28

Ja undskyld, hvis jeg ikke er sportsnørd :tongue:

Øv, jeg gider ikke høre på din klynken, når du selv er ude om det. Jeg tror, jeg vil undgå dig i morgen :tongue: Så kan du brokke dig til serberne og rumænerne..hehe..

Jamen med et samfundsfagpensum på ~500 sider, så skal hun jo læse meget hver dag. Hun skal jo også lige tænke over det, hun har læst. Ellers får hun jo ikke noget ud af det. Desuden er det fedt at kontrollere hendes læsning...hmm...måske sku jeg blive lærer ;|
This minor magical charm captures the viewer's attention and distra... ooo, pretty...
- Dragon Age Origins

User avatar
Paulus1
Archlich
Archlich
Posts: 1128
Joined: 06 Jan 2006
Location: Odense, Denmark

Unread postby Paulus1 » 07 Jun 2006, 23:36

Du kan sagtens nå ind på det rigtige spor... når du først har spillet squash lidt længere skal det nok komme :D

Imens kan du så side og blive oversvømmet af deres spam i den her tråd :devious:

Har hun ikke læst i løbet af semesteret?? ;|

User avatar
Ethric
Round Table Hero
Round Table Hero
Posts: 4583
Joined: 27 Nov 2005

Unread postby Ethric » 08 Jun 2006, 00:08

Dør helt av på natterstider her, til og med serbere og lignende er gått i seng.

Mens jeg er nettopp stått opp :o[
Who the hell locks these things?
- Duke


Return to “Campfire”

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 43 guests